Japps

Hejsan, ännu en vecka slut och en ny har precis påbörjats.

Helgen var helt okej faktiskt.
Ut till landet på Fredagkväll. Sassa följde med. Vi var uppe en stund och sen var det högläsning ur sista Twilight boken. Vilket inte intresserade Sassa och Catrin så mycket. De somnade efetr  typ 5 sidor -.-'

På morgonen så vaknar de före mig och ska dra iväg på min moppe eftersom att Catrin glömt nycklarna hemma. Smart.
Men ha! där fick dom. Bensinen var slut i min moppe, så de kom inte långt. Hihi

Vid 12 kommer mormor och morbror och hämtar upp oss och vi åker vidare till vackra ön i skärgården. Vi har fullt upp hela dagen och sedan blev det Robinson och lite godisgott.

Dagen efter kom mamma och pappa och hämtade oss igen.

Bara så helvetes jävla skittråkigt att vehöva vara ledig imorgon igen! Jag har tröttnat på det. Finns inte ett skit att göra. Får höra imorgon om Mammas kompis behöver hjälp på cafét. Får väl åka in till stan då i såna fall.
Tänkte kanske ta en rask promenad också. Ska ju springa på Torsdag. Får se hur det går -.-' haha.
ha en fortsatt bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Sassa

Efter 2 sidor vare..

2009-05-14 @ 15:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0