Hmm tankar

Jag sitter här, helt ensam och funderar. Jag tänker på skolan.. Det är så himla segt just nu, det händer NADA och jag börjar bli jättelat och slö av all ledig tid. Som tyvärr mest spenderas framför datorn.
Men igår var jag faktiskt ute och rensade rabatterna på våran tomt.
Från och med imorgon så har jag bestämt mig för att sluta äta godis och skit!!! Ojojoj, får se hur långt det håller. Men helt klart värt ett försök.
JAg har kommit på att det är när jag har tråkigt som jag äter godis, liksom tröstäter nästan :P Så jag måste vara sysselsatt imorgon.
Jag har även bestämt mig för att börja motionera! Så kan ju Catrin fortsätta gnälla över att jag aldrig rör på mig och att jag är så "jävla tjock". Hon e ju fan störd i huvudet i såna fall. Men men, nu jävlar.
När jag börjar träna så gör jag inte det för att bli "smal", jag vill göra det för att själv må bra och bli starkare i kroppen helt enkelt.
Catrin, jag bryr mig inte ett skit av vad du säger. Du e väl så missnöjd med dig själv eftersom att du måste hålla på och trycka ner andra.
Men nu jävlar fan!!
Önska mig lycka till nu!!

Kommentarer
Postat av: jojo

Lycka till :D:D <3

2009-05-07 @ 16:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0