Earth Hour

Igår kväll åkte jag, Catrin och Sassa in till Skansen för att se Stockholm slockna.
Det var en stor skillnad faktiskt.
Skansen bjöd på akustiska framträdanden och EMD avslutade kvällen med Baby Goodbye.
Det var jättemysigt där, De hade tänt små brasor och det var en härlig stämning där.
Sedan gick vi faktiskt hela vägen från Skansen till Centralen. Vi e duktiga vi.

Så finns det andra som inte är så duktiga.
Jag är besviken på er som inte släckte igår :(
Som sagt: "en kan inte gör allt, men alla kan göra något"
Jag drog ut datorsladden, sladden till radion, mobilladdaren och släckte lampan genom att dra ut kontakten.
Det är så mycket onödig energi som slösas genom såna småsaker :)

Så, nu är jag klar.
Ska träffa Amanda nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0