Duktiga

Hejsan på er alla.

Idag har jag varit duktig.
Först och främst kom jag i tid till skolan! Ojojoj. Bra jobbat.
Men så missar jag bussen och orkar inte vänta i 20 minuter på nästa. Så jag påbörjar en långpromenad kl 10.23. Jag går hela vägen från Naacka Strand, via Slussen, till Gullmarsplan. Jag var framme vid typ 12.30.
Jag hämtar upp Amanda och vi åker hemåt :P
Så jag gick alltså 10.5 km på ungefär 2 timmar.
Det va skönt att bara gå i det vackra vädret, höra fåglarna kvittra och bara tänka.

Vid simhallen går vi in och bokar in oss på boxningspasset, som hölls nu i kväll.
Så en timme boxning blev det också.
Boxning är roligt.

Får se om jag kanske går från Slussen imorgon :P Hela vägen går jag inte iaf :P

Ha det bra och ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0