Fredag och Lördag

Efter jobbet åkte jag och Amanda ut till Barkarby för att träffa Johan Palm. Söta lilla sak! Vi fick ta kort med honom och får våran skivan signerad för andra gången xD
Men vägen dit var smärtsam! Vi hittar ingen jäkla buss så vi hamnar mitt ute på någon jäkla äng med en halvmeter högt gräs och fullt med brännässlor. Såklart har jag kortbyxor på mig då också :/ Aj på mina stackars ben...

Ännu senare den dagen, faktiskt vid typ 12 på natten så bestämmer jag och Daniela oss för att åka in till stan och träffa Rasmus och hans kompisar :P Men så hittade vi inte dom och de vägrade att gå ut med oss och ville bara sitta hemma och vi ville inte gå in nånstans, så vi åkte hem igen och somnade typ med en gång :P

Lördagen var det Fest i centrum. Måns zelmerlöw var där och sjöng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0