Lördag

Hallu allihopa
Fan va glad jag är att det äntligen är Lördag :) som jag längtat.
Jag har varit så trött hela veckan och haft sjukt mycket att göra.
Som jag såklart inte har hunnit med att göra. Jaghar läst ut "Om jag kunde drömma" iaf. Shit, jag måste hålla med alla andra, den är verkligen bra. Nu väntar andra boken på mig :)

Det blev ju lite ledsna miner här i veckan. Danny har blivit sjuk, stackars lilla dig, hoppas du blir frisk snart.
Det blir så att han inte kommer att medverka på båten. Men Erik och Matte kommer fixa det :)
Det kommer bli kul, imorgon drar vi.

Jag vaknade vid 12 idag och när jag går upp kommer Catrin hem, och Har Jojo med sig, det var en rolig överraskningg:)

Ha nu en bra helg och ta hand om er, så hörs vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0