Idoler

Hejsan allihopa
Igår va jag, Sassa och Catrin på idol. När vi kom in i studion så var alla jäkla platser reserverade. Vi fick sitta typ längst bak :( Catrin börja typ gråta och tyckte det skulle bli jättetråkigt. Men det blir ju inte roligare än va man gör det. Och vi gjorde det jävligt kul. Vi skrek och klappa som fan, så de två pojkarna med sin mamma framför oss höll för öronen. Haha oops förlåt, men dom skrattade iaf :P

Sen lurade Catrinjäveln mig. Hon ba: Vi skriker Kevin på tre. ett två tre.
Så skriker vi Kevin. Eller jag gör det bara. Hon sitter bara helt tyst och skrattar åt mig. Jättesnällt verkligen.

Sen i långa pausen skulle vi gå och prata med Tobbe, men han hadde inte tid. Han prata med typ sin familj, sen gick han backstage. Då blev vi utkörda ur studion och gissa vem vi ser?? MATTIAS ANDREASSON! Åh shit va glad jag blev,. det va jättelänge sen jag såg honom. Jag höll på att börja gråta :P Haha, sen smsar jag Amanda och hon sa att jesper va där också. Hon hade sett på Tv att både Matte och jesper va där.

Haha så jag typ längtade tills allt tog slut. När det väl va slut så tog vi kort med Matte och Jesper  :) Och kramade Matte! :*
Så fin han e :)

Lägger ut bilderna sen ;)
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0