Reunion

Igår var det klassåterträff.
Tråkigaste skiten  jag någonsin varit på.
Alla var precis likadana som när vi gick ut nian.
Ingen av de som jag brukade vara med kom.
Så tråkigt!
Aldrig mer...


Måste kanske vara lite tydligare då...
Jag skrev alla var precis likadana. Alla = jag också.
Likadana är att det fortfarande finns gruppindelningar, vilket e tråkigt.
Sen så var det ju tråkigt för att de som jag brukade va med inte kom. 
Det har ju inget att göra med de som var där.

Aa juste, jag e jättefeg i verkligeheten, det var därför jag gick dit helt själv, fast jag visste att de typ inte skulle komma.
Jag kom iallafall!!!

Det är ju de som kommenterar som tar åt sig...

Kommentarer
Postat av: jossan

du hade ju inte heller direkt förändrats?

2008-05-26 @ 20:21:08
Postat av: charlotta larsson

du kan inte klaga på andra när du inte säger ett piss själv. så jävla kaxig på internet men så jävla FEG i verkligheten :) bra jobbat linda nordin

2008-05-26 @ 21:13:12
Postat av: Anonym

aa jag tar åt mig:)

2008-06-11 @ 16:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0