Landet

Hejsan
Idag var det bestämt att Vi fem skulle åka till J och grilla där idag, men så blev det i slutänden inte. Nej, för mina föräldrar bestämmer och dom har alltid sista ordet såklart. Japp, så jag fick snällt lyssna på dom och hade ingenting att göra åt det.
Så jag satt hemma hela dagen. Fast nu har jag blonderat mig också. Vet inte riktigt om det blev bra. Annars är det bara att färga tillbaka.
Jag tänkte åka till vårat landställe eftersom att jag inte fick åka och grilla, men det fick jag inte heller. Jag får inte vara där själv.
Och imorgon kan jag inte åka heller, för syrran fyller år.
Men nästa helg säger pappa och sen ska vi va där hela sommaren. Gud vad jag längtar. Jag vill ha sommar nu!!

Kommentarer
Postat av: Mulle

Det va så jävla synd att du itne fick följa med. Jag hade behövt dig där....
Akta Faxen!

2008-05-03 @ 23:13:10
URL: http://mullsbullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0