Kattricket

Alla måste ju ha sett hundtricket. Men funkar det verkligen. Kattricket är kanske lite bättre.

Min katt rymde in idag på grannens tomt när vi satt på gräsmattan. Grann-sonen som var ute och skulle hämta något i förrådet blev förföljd av min katt. Pappa ser att katten går efter honom och ber mig gå och hämta henne. Jaha okej, så jag går efter henne över häcken till grannens tomt. Och till min stora fasa går hon in i deras förråd!
Åh gud vad pinsamt, vad skulle jag göra? Pappas upprepade att jag skulle hämta henne och blev otålig. Jag var ju tvungen att få tillbaka henne, så jag gick in i förrådet och då stod grann-sonen där och pekade vart katten var. Hon hade gömt sig bakom deras däck. Jag drog fram henne försiktigt och bad om ursäkt och gick ut. Han log och sa att det inte var någon fara. Sen hejdå.

Japp en katt fungerar nog lika bra som ett hundtrick ;)

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Mulle

haha vilken granne va det?

2008-05-03 @ 23:16:14
URL: http://mullsbullen.blogg.se
Postat av: Mulle

haha bra jobbat! (:

2008-05-04 @ 14:29:51
URL: http://mullsbullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0