Idag

Hej, jag skulle fixa ny design idag, men har inte hunnit idag. Det var syrran som ändrade lite, men bättre blir det så småningom.
Istället för att sitta vid datorn idag har jag och några goda vänner varit ute och spelat in en musikvideo. Till Jason Mraz låt "Geek in the pink". Den blev jättebra.
Igår kväll läste jag lite på olika hemsidor och fick syn på en väldigt intressant text. Min favorit-Jason kommer till Stockholm om två veckor. Två veckor bara. Jag blev så himla glad att tårarna nästan började rinna. Aa helt otroligt det kommer bli.
Jag ska försöka börja skriva på en novell nu till en tävling. Får se hur det går. Kanske kan visa något ur den sen om det blir bra.
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Catrin

woooow, ja ska xå dit (a)

2008-05-01 @ 21:32:12
URL: http://www.wiiho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0