Glass på mobilen

Igår ville jag testa att skicka en glass på mobilen till en kompis. Jag har fått sms och mms från tele2 ett antal gånger, där de skriver att man kan beställa en glass på mobilen. Jag gick in på deras hemsida och valde en glass upp till 10 kr och skickade till min pappa :P
Glasskupongen kostar 10 kr mer än vad glassen kostar. Jag betalade alltså 20 kr + att JAG fick en lakritspuck också. Det var ju trevligt. Alltså tjänade jag 4 kr :)

Affärerna har inte riktigt blivit informerade om detta system och det var lite krångligt att väl få glassen från butiken. Men vem vill inte ha en glass av en kompis via mobilen?

Kommentarer
Postat av: pappsen

tackar för glassen. kanske kommer en i retur snart :-)

2008-05-04 @ 00:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0