De tre dagarna...

Från Torsdag till Lördag. Jag och Mulle kom till Kungsan 9.50 Torsdagen den 15/5, för att stå längst fram på rixfmfestivalen och se Jason Mraz. 13 timmar senare var vi på väg hem. Och vi hade så himla kul och Jason var såklart grym!!



Dagen efter vaknar man vid 7 för att få höra Jason Mraz på radio. Sen går man till skolan.
Lördagen den 17/5 möts vi utanför skivbutiken Bengans kl 8.30 för att köa utanför till Jason Mraz spelning och signering. Vi hamnade längst fram under spelningen :) och han var så otroligt snäll och charmig när man skulle få skivan signerad. Han pratade med en och frågade hur man mådde. När vi skulle gå in igen så får Mulle och Catrin våra hemmagjorda tröjor signerade.
Mig ville vakterna kasta ut för att jag hade varit och fått autograf en gång. Så jag skulle gå ut och då tar Jason tag i min arm!!! Han säger: No wait, i want to sign your t-shirt. Gissa om jag blev glad?! Så han skrev på min tröja och 2 hjärtan :) Han tyckte våra tröjor va skitcoola. Sen klappa han mig på axeln när jag skulle gå ;)

Direkt efter åker jag och Mulle till Grönan för att se Sommarkrysset med Jason Mraz :) Så där satt vi sen i fem timmar :P Vi syntes i TV!!! :P
Hahah men så sjukt kul vi har haft. Det har varit värt all den väntan.
image11
Älskar Jason Mraz så grymt mycket <333

Catrin har tatt bilden

Kommentarer
Postat av: Tilde

JASON I VÅRA HJÄRTAN

2008-05-22 @ 20:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0