BÄST!!!

Igår i Kungsan var en av de bästa dagarna i mitt liv!! Helt seriöst alltså. Att få se dom man beundrar och älskar så himla mycket är verkligen värt hur mycket som helst. Och jag fick se JASON MRAZ!!! Helt galet sjukt. Helt magiskt när hela publiken sjöng "I'M yours". det går inte att beskriva. JAg skrek så mycket att jag höll på att svimma, helt underbart. JAg blev så glad att jag höll på att börja gråta. Fast gråtit har jag inte gjort än. Det värsta som jag tänker på nu är att jag kanske aldrig mer kommer få se honom på riktigt och jag vet inte när, om jag får se honom. Det gör mig ledsen, men ännu vet jag att jag kommer få se honom åtminstone en gång till *Ta i trä*.

image8
Sen sprang EMD runt och kramades med publiken och skrev autografer och ställde upp på kort. Tur att ni bor i Sverige änglar!! Jag vet att jag kommer träffa er igen!!!

Tack mina söta och underbara vänner som ville följa med och göra denna dag minnesvärd. Älskar er så sjukt enormt :'

ÄLSKAR ER SÅ MEGA FETT MYCKET ATT DET INTE FINNS ORD!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0