Shoppingrunda

Jag, Catrin, Max, Mamma och Jeanette åkte till Sickla idag och gick runt och kollade lite.
Efter en liten stund kom Jojo :)

Jag, Catrin, Max och Jojo gick runt på egen hand och fjantade oss som vanligt :D
Här kommer lite härliga bilder från Stadium :P

Catrin provade en skitsnygg snorgrön jacka :)
Max provade den också, men han vill inte visa den bilden :P Eller han ville inte det när Catrin publicerade den på Facebook iallafall. Så jag vågar inte chansa :P


Coolingarna :D Catrin, Jojo och Max
Gaahh!! Jävlar vad balla dom blev. Såna kepsar kan va riktigt snygga :D


Jojo, Jag och Catrin.
Satan vad vi inte passar i hjälmarna då xD
Ser ut som tre muppar eller nått :P
Våran nya moppehjälmar enligt Mulle :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0