Helt Okej Lördagskväll!

Igår åkte jag från lilla Mackelito ut till landet. Var tvungen att gå i en kvart innan sega Catrin kom och hämtade mig med moppen.
Jag kommer dit, det är kallt och det är inga vänner ute. Jag bestämmer mig för att åka hem till stan igen med Catrin.

Vi går av i Täby först och handlar lite pärlgrejer. Så ska vi gå på roslagsbanan igen och min sms-biljett hade gått ut. Suck! Så jag låtsas att jag inte är nypåstigen när kontrollanten kom förbi.
Men vadå? Jag var ju ändå tvungen att köpa ny biljett i Tekniska.
Så ska vi gå och köpa en enkelresa. Jag har 15,50 och frågar Catrin om hon har 2.50. Hon hade 2 kr...
Så irriterande! Så jag fick betala med kortet...

Så åker vi till Slussen och träffar Catrins klasskompis, Christoffer (Toffe), vi har typ ingenting att göra, så vi åker hem till Mulle och överraskar henne.

Vi sitter hos Mulle i några timmar, samtidigt som Daniela ville att jag skulle med ut på krogen, men jag orkade verkligen inte, va så trött och hade precis kommit från landet utan leg och pengar.

Vi kollar på lite bra youtube filmer och pratar om allt möjligt skoj innan vi alla sätter oss i APs bil och drar till Donken för lite käk. Vi åker runt i stan typ 4 gånger och sedan blir jag, catrin och Toffe avsläppta i Slussen. Jag får låna 50 öre av Toffe och har råd att köpa en biljett i automaten. Så går jag glatt mot spärren med min biljett... Spärren var obemannad och öppen... Fasiken vilken jävla otur man har då!!!

Premiärfesten, en lördagskväll i somras :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0