Beslutsångest!!

Sån jävla beslutsångest jag har inför denna helg!
Helt sjukt!



KändisMulle frågade om jag ville hänga med på "chillkrök @ AP's".
Liksom vem tackar inte nej till att vara med KändisMulle en hel kväll??
Nej precis. Det skulle vara skoj också. Har inte hängt med henne på ett tag nu..

Max vill att jag kommer till landet. Jag vill jättegärna åka till landet och träffa min älskling.
Var ett jäkla bra tag sen jag träffade honom också.
En riktig myskväll med godis och läsk framför TV:n, med sin pojkvän.
Vem bangar liksom??

ÅH SÅ JÄVLA SVÅRT.
Jag kan inte kombinera dessa heller! Det är fan 10 mil mellan platserna och att åka kommunalt skulle ta fan tre timmar -.-

Så antingen "chillkrök" med Mulle eller mys med Macke!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ärligt talat så kan du träffa din ''pojkvän'' närsom. Kompisar håller mer i längden så tänk inte bara på pojkvännen. Du kan också be din pojkvän resa hit och gå med dig på ''chillkröket'' med din vän Mulle. Då får du träffa både och, och kom ihåg tjejen att killar kommer och går, vännerna består!

2009-10-17 @ 12:36:36
Postat av: Birgitta

Käraste Linda,

Jag stämmer in med föregående kommentar; pojkvänner kommer och går men vänner består. Tänk på att ha en varierad vänskapskrets så att Du inte står där utan vänner sedan.

Mvh Birgitta

2009-10-23 @ 11:22:47
Postat av: Linda

Jag är nog en av de få som faktiskt variera ganska så bra. Jag tycker iallafall att jag lyckas bra. Jag tror faktiskt ingen av mina vänner känner sig sviken av mig på något sätt, isånafall så måste ni säga till! Klart jag älskar mina vänner sjukt mycket! De betyder mest och finns där i alla lägen! Skulle aldrig lämna er!

2009-10-25 @ 13:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0